Tekma, ki so jo bom zapomnila po božanskem brownieju Eme Karo

28. 01. 2015 | Mira Petek

V tehniki: Žiga Oset in Gal (Ja, tako je bil predstavljen, samo z imenom).

Za sodniško mizo: Sara Mekinc in Gašper Tesner (ki jima ni bilo treba uporabiti hupe).

S kitaro v naročju: Rok Zalar (čeprav bi bilo skoraj vseeno, če bi bila jaz; muska je bila to tekmo nekam odsotna).

V moderatorski vlogi debitiral: Matjaž Peklaj (in odrezal se je več nego odlično).

 

Bodoči šnopsi v ekipi SadjeVčki: Petra Ajdovec, Gaja Pretnar, Dan Pikalo, Timotej Turk Dermastia in Jošt Cafuta Maček.

Rahlo zažgani, kot se za Novopečence spodobi: Tina Pance, Lučka Markič, Klemen Četina, Jan Cunja, Rok Štemberger, Andraž Purkat in Gaber Intihar – ufff, ne samo, da jih je veliko, še drago sem plačala, da sem se dokopala do vseh imen.

 

Po tem ko je Peklaj s posnetim glasom napovedal samega sebe, se je kot moderator devičnik pojavil na odru z majico MENE NE BO NOBEN JEBO, s čimer je nakazal svoj pravi odločni obraz, ki se je sicer skrival za videzom galantnega voditelja večera z obleko in zloščenimi čevlji. Temu stilu dandanes naklonjene starejše mamice rečejo športno-elegantno; ne vem pa, kako bi poimenovale njegovo ježevsko frizuro. Ampak dokler bo Peklaj tudi v bodoče moderiral tako smoothly, neposiljeno in simpatično, niti ni važno. Ena izmed njegovih cvetk je bil poskus definicije improvizacijskega gledališča: »Impro je tako športno gledališče – razen tega, da ni noben fit in da se ne nalivamo z Red Bullom, smo isti kot športniki.« Nagrado za najboljši moment večera pa definitivno dobi njegova ogrevalna igra za publiko, ko smo se morali na random besede odzivati samo z OOOH ali HO HO HO – kaj mislite, kaj so si prislužili »zajčki« in kaj »joški«? ;]

 

S to carskostjo pa se lahko kosata tudi oba intra ekip – SadjeVčki so se predstavili s carino na nekem zelo sadežnem otoku in punchlineom »Na mejah okusnega« (raje ne bom opisala, kaj je bilo tisto, kar je bilo na meji okusnega …), Novopečenci pa so naredili super prvi vtis s svojim introm, polnim besednih iger v zvezi z njihovim deviškim statusom v impru (ja, Peklaj ni bil edini devičnik na odru). In ker so Novopečenci prepričali publiko, da je bil njihov intro boljši (verjetno so k temu prispevali tudi leteči toasti), so lahko izbirali, da začetek tekme prepustijo SadjeVčkom.

 

  1. ČUSKOK

SadjeVčka Petra in Jošt sta bila vzhičena, jugonostalgična, naivna, primitivna, upajoča, ljubosumna, ravnodušna, fundamentalistična, srečna in z občutkom ujetosti prežeta sindikalist ter stečajna upraviteljica, ki sta v stečaju neznanega podjetja našla možnost, da končno uresničita svoje karieristične sanje, in sicer z eno izmed legendarnih izjav Petre Ajdovec: »Stečaj je tist, ko zapremo eno podjetje, ampak je še zmer vse v redu.«

 

Novopečenca Rok in Lučka pa sta se histerično, senilno, megageekovsko, nemško, zaljubljeno, zasanjano, agresivno pasivno, srborit(n)o, nastopaško in seksapilno lotila čiščenja dimnika (Peklaj namreč ni hotel pobrati predloga filozof, ker filozof bojda ni poklic, temveč stanje brezposelnosti). Če odmislimo zabaven prikaz srborit(n)osti z dejansko srbečico na njunih zadnjih plateh, smo se lahko podučili o tem, da je dimnik možno očistiti tudi z nadiranjem. Bolj ko se dereš nanj, bolj je čist. =)

 

3 : 0 za SadjeVčke.

 

  1. MENJAVA

Gaja, Dan in Timotej so v imenu SadjeVčkov odigrali izredno simpatičen in zabaven prizor, ki je prikazoval pravo dramo med k zamudam nagnjeno Martino ter njenim  bivšim in novim inštruktorjem vožnje. S sicer slabimi menjavami (zato pa s carskimi liki) so ugotovili, da so ceste krute. Tekmovalnost med inštruktorji vožnje pa tudi.

 

Klemen, Gaber in Andraž so prav tako krasno začeli, in sicer z zgodbo o izkušenem ter novopečenem (in šestnajstletnem, khm khm) očku, ki oba čakata v porodnišnici, dokler njunega napetega čakanja ne prekine zdravnik … ali pa medicinski brat/sestra, kdo bi vedel, ko pa se je ves prizor kmalu začel zgubljati v grotesknem Gabrovem monologu o tehnikah poroda in menjavanju plenic. Zelo lepo, da tako podrobno obvlada to področje, vendar bi se prizor mogoče bolj smiselno končal, če bi še komu drugemu pustil do besede.

 

Kljub temu je bila publika razdvojena, sodnika pa sta točko podelila Novopečencem – torej 2 : 1 zanje.

 

  1. IN ŽIVELI SO SREČNO …

Tukaj so SadjeVčki prestavili v najvišjo prestavo in ponudili enega najboljših prizorov, kar sem jih videla v impru zadnje čase (lahko bi ga postavili ob bok reševanju princese ekipe Pud Inc.). Spremljali smo namreč lahko naporno zakonsko življenje Povodnega moža in ugrabljene Urške, ki se je iz zamerljivosti spremenila v klasično sitno ženo, Povodnemu možu pa je, po tem ko jo je tri leta zadrževal pri sebi (Urškin oče pa jo je še kar iskal), dopizdilo in vrnil jo je preiskovalnemu inšpektorju. In lažje zadihal skozi svoje škrge.

 

Novopečenci so se prav tako lotili dramatične plati zakonskega življenja, in sicer med lepotico in zverjo (ki je bil zdaj seveda božansko lepi princ), le da je bilo obratno – on je bil siten, ona pa nesrečna žrtev. Medtem ko je njun vrtnar neverjetno graciozno poplesaval v ozadju, sta nas Disneyeva junaka presunila z naukom obratne psihologije, da sta bila lahko zares srečna šele potem, ko je princ spet postal ostudna spaka.

 

2 : 1 oz. ena sodniška in ena od publike za SadjeVčke.

 

  1. SODNIŠKI IZZIV: Brki kot odnos.

V čast zmagi Filipa Flisarja so SadjeVčki prikazali ljudstvo s Koroške, kjer se lahko oženijo samo tisti fantje s konkretnimi brki, kar je sprožilo pravo ogorčenje mame Petre, ko se je njena hči hotela spečati z brezbrkatim dečkom. Celo njegov poskus, da bi kralju Matjažu pod Peco sunil malo brade, se je žalostno izjalovil, ker se je žleht mama pretvarjala, da je Jaga baba in prestrašila člane njegove ekspedicije.

 

V tem izzivu je začelo iti sicer dobrim Novopečencem malo navzdol – v nekoliko konfuznem talkshowu Polmočni klub je disfunkcionalna družina razkrivala, da so za nasilje, alkoholizem in druge strahote v njihovih krogih seveda krivi očetovi brki. So pa tokrat definitivno zelo jasno končali prizor – mami je zaštihala atija in odnesla dol z odra svojega breznogega sina. Khm. Morda je bilo zato stanje po tem prizoru 3 : 0 za SadjeVčke … =D

 

  1. IZZIV EKIPE BOJ IN POGUMNA SRCA: Blišč in beda nekega protagonista.

SadjeVčki so prikazali vzpon in padec Kleopatre Basić a.k.a. Klepy, maserke stopal (ki je bila kdo drug kot Petra Ajdovec, boh jo požegnaj, kadar ta legenda stopi na oder). Komaj je Klepy dobila sanjsko službo v Bosna Piramide Massage, že je doživela razočaranje, ker nobenega od prijateljev ni bilo na otvoritev salona, pa še v Slovenijo so jo premestili. Uboga reva.

 

Novopečenci so nam omogočili vpogled v blišč in bedo viličarista Ažbeja Velkavrha Velikega (prej omenjeni lepi, ampak preveč gobezdavi Gaber). Tudi on je dosegel nekaj neverjetnega na službenem področju (dobil je nov, hudo napreden viličar, kar se statistično dokazano zgodi samo enemu izmed 1000 zaposlenih), potem pa seveda izgubil službo, ko je v enem izmed zabojev našel truplo svoje matere, ki ga je zapustila pred dvajsetimi leti.  Na žalost spet eden tistih »joj, a naj ploskam ali ne?« zaključkov in 3 točke za SadjeVčke.

 

Za konec smo pričevali večinoma neposrečenim primerkom najslabšega gasilca, inkvizitorja in pilota ter izpadu Novopečencev s precejšnjo (ampak ne ravno transparentno) izgubo 12 : 3. SadjeVčki, dobrodošli v četrtfinalu! =)

DSC_2378

Klik na fotko za pot do fotoalbuma na naši Facebook strani.